vila i frid.

Ella Engström, vila frid. 1 januari 2012 den dagen då det mest hemska
hände. den dagen många kommer få leva med. du var alldeles för ung,
och jag tänker på alla nära, familjen. men framförallt på dig.

som sagt, väldigt tråkigt när sådant händer. man får läsa att unga
människor som inte ens har levt halva sitt liv får fara upp till himlen.
illa!
okej om dagen igår & idag. som ni ser for jag till gällivare igår med
mamma, tack martin för ditt ffiiiiinfina 'flygande pungkulor' inlägg!
ni förstår mitt internet tjorva som fan igår, så han fick skriva det åt
mig ist! menmen, köpte mig en bh, på reeaaa .. svin bra!
idag blir det inga hastiga rörelser, elle jo ut & gå med x-tra. men he
måste jag ju iaf så (: annars blir det bara vara hemma ^^
köpte en tidning igår och deeeen ska jag läsa! okej, m läste
upp mitt horoskop igår, och nej jag brukar inte tro på sånt men
faktiskt så stämde det.. vet inte vart ifrån han läste det, men lite scary.
jag har funderat på det, och jag vet exakt vad jag ska göra. mitt beslut
känns 100 % bra! och jag är glad (:
nu ska jag kolla ifall min mamma har kommit hem, sen ska jag ut och gå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0