tvåtusenelva-tvåtusentolv

mitt nyårslöfte; börja blogga!


hej alla vänner som säkert sitter där hemma och mår dåligt från igår! ;)
igår var då nyår, och man ska ju ge nyårslöften, aaight?
mitt är då att jag ska börja blogga igen, bara för att folk har frågat ifall
jag kan börja igen, och nej jag faller inte på grupptryck.. men kan vara
snäll lite då & då ;) sen tar det ju trotsallt inte så jävla länge att skriva ett
inlägg heller! okej, så nu ska jag göra mitt bästa! kul att se att jag ändå
har besökare även fast jag inte bloggar. keep up the fire!
2012 börjar bra, 2011 slutade bra! kan man begära mer?! nej faktiskt inte!
det har varit jul nu och jag har fått massa julklappar som såklart är roligt!
från min front ser livet inte ut så mycket mer annorlunda ut än sist jag blogga.
jag går skolan på grans, bor där själv i ett hus med min söta sambo julia, och
ninja, doris & x-tra såklart! (: skolan funkar prima, inga större bekymmer!
är i hakkas då & då, men stannar även i öjebyn om helgerna!
lika kul båda 2.. 
om jag sammanfattar år 2011 har det haft både motgångar men även fina
stunder, finaste stunden är såklart när jag fick den varelsen som gjorde mitt
liv till något som ingen kommer kunna förändra! pratar såklart om fina x-tra!
lärt känna nya människor fanny lagerskog, jesper johansson, lea esberg, marielle
malmström är bara några av alla :)
inte tappat någon vän som jag saknar iaf! alltså kunde jag leva utan dom ;))
tycker jag börjar avrunda här! jag vet själv att man inte orkar läsa långa inlägg..
drf ska jag slänga in några bilder!
Kom gärna med frågor, orkar inte säga att jag kör frågestund! men jag
svarar på era frågor ifall ni vill eta något! :)




































klar slut!

pussar & kramar i massor.

Kommentarer
Postat av: maja

tjockis, nyårslöftet kanske är att gå ner i vikt ? Säger för att vara snäll livet för tjockisar är inte lätt ;)

2012-01-10 @ 12:14:39
Postat av: Anonym

haha, jadu! om du själv har problem med det så kör på! men jag tror jag klarar att sätta nyårslöften själv, aight? sen så är jag tyvärr inte tjock hlr & mitt liv är jävligt lätt! haha, säkert har du sådär en mamma elle pappa som skiter i dig elle nånting! haha! tragiskt, men ajg kan inget annat än skratta! :)

2012-01-10 @ 20:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0