still in love with who I wish you were

godmorgon! :)
som ni ser har jag fortfarande hållt mitt löfte!!! (: duktig tjej.
igår var en lugn dag, jag vakna ganska seeeent.. sen har jag
mest bara varit hemma och kollat film! kollade en film som hette
warrior.. svin jävla bra!! tårarna rann som vanligt, sen gjorde
jag inte så mkt. var ute med pappa & körde bil. prata med martin
men han sku å gymma, så när han skrev när han var klar så
var jag så schysst att jag han svara på typ ett av hans sms sen
somna jag! men nöden har ingen lag ;)
idag ska jag & mamma nog fara till gällivare. men jag vet inte :)
jag ska slänga på mig ett ansikte och fixa till krullet :)
kan blogga ikväll så ni får veta ifall det blev stan eller inte!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kikar in för att säga hej, skoj att du bloggar, tittar in fler ggr...

ha det gott/Catti

2012-01-03 @ 15:15:57
URL: http://catthie.blogspot.com/
Postat av: Anonym

hejhej, kul att du läser den! jo tänkte att det kanske var dags :) dsm / frida

2012-01-03 @ 15:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0