feeling

tjaah, som ni ser blev mitt förra inlägg bildligt! ;) nämen jag gillar
dom där bilderna, så ajg tänkte att jag också kunde göra som alla
andra! men okej, idag är det måndag vilket innebär första skoldagen.
den har väll gått hyffsat bra! jag har varit trött så nu ska jag gå
och lägga mig en sväng innan jag far med julia till stan en sväng!
när jag kmr hem är det bara hoppa i träningskläderna och bege
mig till gymmet :)
Det går faktiskt jätte bra med det där som jag håller på med! ganska
stolt! haha. nämen vill ni veta något fränt, min bästa julia ska stanna
med mig i piteå den här helgen! lyclig tjej, mkt roligare än att vara
ensam. sen vad som händer till helgen får vi väll se, vi ska mest
troligt på bio :) om det är någon bra dvs ^^
nu har jag inte så mkt mer att skriva för stunden, men ni får ha
en jätte bra dag så hörs vi ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0