facebook?

tjaah, jaa om någon undrar har jag tagit och inaktiverat min facebook!
varför? jo, för att jag inte orka med den just nu. känner att den tar
alldeles för mycket tid för mig! om jag skulle ägna all tid jag sitter på
facebook på tex skolan skulle jag vara ett jävla geni och ha mvg i alla
ämnen... ;) men så kan det vara! vi har haft 2 lektioner idag, fast en
lektion var jävlart 4 timmar... men de var hundlektion så det var ju ganska
kul! ;p menmen, nu ska jag och julia ut och gå med hundarna ! igår
gick vi lite mer än en halv mil, idag blir sträckan 1.2 mil! :) skköööönnnt
sen filmkväll spenderad med den bästa! imrn blir det nog också en bra
dag, med massa film! ;)) aja, men nu ska vi gå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0