bio.

tjaah, nu sitter jag med elin och väntar på att vi ska gå till bussen! för
vi ska nämligen på bio, hamilton! idag har vi tränat hela dagen typ! min
hund är förjävligt duktig!! så stolt. får se då om jag kmr tävla den 19:de
man vet ju aldrig. Men nu sitter elin och tuperar mitt hår så jag ser ut som
ett 'hej kom och hjälp mig' 20 gånger om typ, men det är snart fixat.. haha.
tar med mig min söta one piece på bio bara för att. haha, jag vakna kvart
i 9 idag! kulkul, men nu ska jag ta ut hundarna sen ringa martin, sen röra
oss mot bussen.. den går 16.50 ;))
lite bilder först på mig & elin, sen min söta hund ! sen sista är ju en klassiker,
träningskläder hahahah, fint! ser ut som om jag är gravid ;) haha aja!
jag bjuder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0