måndag

Hejhej,

vill bara säga att jag är garn less på alla som säger så jäääävla mycket men gör för fan ingenting!
Det är väll inte mitt fel alltihop, jag sköter mitt och lägger mig inte i andras saker! dom får sköta
det själv, men säg inte att man ska göra så mycket om det ändå inte händer något?

Till verkligheten nu! Idag har vi haft hundlektion hela fm, varit och kört bevakning i skogen!
Jag hade såklart underbara Gudrun! :) Jätte duktig, älskar verkligen att jobba med henne!

Visst inget slår såklart mina egna hundar, men man måste förstå att varje hund är en egen individ
ch inte alls samma personlighet att ha och göra med! men alla är lika roliga..

på tal om mina hundar, båda 2 är hemma för tillfället.. eller ja Tindra är ju som pensionerad så
hon är ju i Hakkas hela tiden.. men x-tra hon löper så då får hon vara hemma ist på skolan.
Tråkigt såklart utan henne, jag saknar henne redan. men det är bara 4 nätter kvar! ;) det går fort.
idag ska jag plugga, och skura mitt rum!!!
haha.. vill ni se mitt schema för veckan? ganska tjill..



rätt skönt med sovmorgon!

den här veckan kommer jag jobba jätte mycket med det jag har kvar att göra..
okej, det är inte mycket men ajg drar ut på allt så i slutändan blir det mycket!!

förresten vill ni veta vad som hände mig idag?
imorse när vi skulle ut i skogen skulle jag stänga a-k;s bil dörr, samtidigt ska hon
dra igen skjutdörren på samma sida, och när jag tar tag i själva dörren drar hon igen sin,
så jag klämmer ring och lillfingret.. såklart ska det ju börja blöda nå så fruktansvärt
mycket.. och lilla jag som är så känslig för sånt, men det gjorde inte ont!
men vi linda om det, och jag for äåndå ut i skogen och gjorde vad jag skulle göra!
jag tänkte inte på smärtan då förutom om jag stötte i något, men sen när vi kom
tbx så börja det dunka och värka nå så gud förbannat mycket! så jag gick till bittan
som är våran skolsköterska, vi linda om det och rengjorde det.. nu gör det lita ont
men jag överlever!

nu ska jag gå..
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0