ett lättare sätt att förstå.

tjeena,
nu sitter jag i mitt rum i väntan på att vi ska börja, fast vi börjar först om 1 timme.
vi har vart & spåårat hela fm, sjuktkul! gjorde personspår med x-trus, vi börjar
så iaf! nästa gång kör jag på godisspår. utökar lite mer..
alltså från det ena till det andra, jaa jag vet att jaginte har bloggat på syk länge
men jag har fan it tid! såäre bara, jag bloggar när jag hinner, nu har jag jätte mkt!
gymmet typ varje dag, jag har x-tra, läxor & allt möjligt! (: menmen, de lär väll
lugna ner sig!

Vi har prov nu på denna lektion vi ska ha 13.10, men sånt kan jag ju.. hehe ^^
haft prov nyss också, men he gick bra! min smarta hjärna fick tänka till..

för dom som inte vet har jag varit på APU i 2 veckor, i sollefteå! på en fårggård &
kennel. bc hundar vare där, hade med mig x-tra, hon har fått valla som hon tyckte
var JÄÄTTE kul! glad frida.
så förhoppningsvis kmr hon fortsätta valla lite gran, men framförallt bruks & agility!

vill ni veta, jag ska hem till helgen! fan så skööö-öönt!

nu ska ni få någon bild sen får jag blogga sen nångång i mitt liv! (aa'









lagglagglagglagglagglagglagg osvosv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0