tråkiga saker.

gokväll, vill börja med att säga att jag har både bra och dåliga nyheter.
vi börjar med dom dåliga

DÅLIGA
- tindras agility kärriär är över. 
- dt kmr gå mycket pengar ti tindras
rehabilitering.
- jag är trött

BRA
- det var inge värre med tindra
- pengar finns det ändå gott om på
nått sätt.
- jag får gå och sova nu.
-jag mår mycket bättre utan dig
& klarar mig fint iaf.
- jag har en underbar mamma!
- jag älskar min hund!



nu vet jag inte om jag har så mycket att säga, men jag ska gå & sova
typ nu, sen kan ajg tillägga att jag kmr stanna kvar här i piteå ti helg!
kulkul, det kmr nog vara ganska många som ska stanna men jag vet
int, vi får se ! men jag tkr det är jätte kul att min hund kan vara här
med mej gillar inte att sova och vara ensam, men nu när jag har tindra
här då är jag aldrig ensam ! det är faktiskt ganska så jätte bra! :)



du gör min dag, tack för att du är min tindra! (:

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0