tjugofjärdemarstvåtusentio ;b

godmorgon, som sagt igår var det en väldigt bra dag! men.. inte hela dagen, hela livet
kan tydligen ändras på en sekund, den är sjukt.. från glad till ledsen bara så där! det
är fan inte kul alls å somna besviken! får väll se vad som händer idag, mitt ledsna kan
faktiskt ändras men fan bara på ett sätt.. tyvärr!
men nu ska vi inte vara så jävla depp såhär på morgon! nog för att jag ändå är det men
shiet it.

when you want to cry, just smile.

dagens sanna ord för idag. aaaja! jag kan inte göra nånting, det kallas bara att du kanske
kan göra nånting utan att jag är den som börjar. taack!

men från nått tråkigt till nått extremt kul!
idag är det hockeeey!
 LUULEÅÅ! ;b
dom tar dom l3tt! men nu ska jag plugga.

pusssen!


Kommentarer
Postat av: bästFrida

det är faktiskt 2011 Frida! ;)

2011-03-24 @ 12:02:44
URL: http://fridavarjedag.blogg.se/
Postat av: frille

HAHAHAHA, ooj! XD

2011-03-24 @ 13:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0