sakka

hej, alltså nu kommer ajg inte hinna blogga för jag är inte hemma! men ajg bloggar när jag kmr hem då laddar jag ävwn upp mina bilder i dag alltså, ni kommer säkert också få massa bilder härifrån, kan ju berätta lite vad ajg har gjort idag och igår, igår kom jag hit vid nio och då har jagutfodra hästarna och gett vatten sen har jag fört in och hämtat hästar och lite sånt, sen kom mamma vid 4 och hämta mig så for ajg hem och hämta massa saker sen for jag tillbaka, och sen gick vi och sov här. imorse hag´r jag vaknat 7 och fikat sen gått ut och gett mat åt alla hästar som behövde mat, nu väntar vi in en grupp som ska rida, sen hoppas vi på bättre väder då jag & a-k ska rida! blir att rida på Tyr (: sen ska vi hinna med att fara på lantmanna också! ;) sen blir det en tripp till Kiruuna till veckan eller nästa vecka! skönt att veta att man ska fara till kiruna men inte av samma andledning som alltid!! :D men nu var det lite kort om idag och igår. och vettni nästa vecka kommer Jessica hit också! alltid lika kul med henne! :)




pusshejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0