LUUUULEEEÅ! <3

heeii!

förlåt för mitt dåååliga bloggande här alltså! men haha, saksamma
men iaf, idag vann LUUULEEÅ mot skellefteå! härlig seger!
för det andra så är det en jäääävligt bra dag idag, hoppas bara den
fortsätter lika bra imorgon, jag har fått veta myyyyycket idag som jag
vela vetat men har inte vetat hur jag ska få fram det, och allt blev
till nått positivt, baaara positiva svar ja är så glad! (: imorgon har vi matte
prov, idag ahr vi haft ergonomiprov, imorgon har jag även bokprov både
på svenska och engelska, sen har jag naturkunskapsprov på fredag också,
sen ska jag hem och är hemma i 2 veckor pågrund av min APU! :D ska
bli jätte kul ska ha min praktik på 'Galgbackens Islandshästar' kulkul!
men nu ska jag sova och försöka vakna pigg och glad imorgon! ;b

pussgonatt på er alla! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0