ingenrubrik

godmorgon.
vela bara säga att det är många som har frågat;
sen när har du börjat kolla hockey?

jag kan ju börja med att säga, ajg har aldrig kolla
hockey för att jag har trott det har vart 7kt tråkigt..
men det är ändå 7kt kul att det går så bra för luleå!
och nu när jag har börjat kolla det, är det jävligt kul!
jag tycker om det, och kmr kolla hockey mer !
men hittills har jag ju liksom inte sett så mycket,
förutom när luleå spelar, och AIK (:

det var vad jag vela säga, är det nån som har
invändningar eller ännu mer frågor äre bara fråga,
men hoppas ni har fått svar på min fråga.
alltså, jag har börjat kolla det när jag insåg hur
kul det är!

tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0