hemma!

tjooosan! ;) nu ska jag blogga in mina dag i bilder sakerna! ;)

Dag 6: En bild på du och en vän du inte varit med på länge



Dag 7:
En bild som du aldrig lagt upp



Dag 8:
En person som du saknar
<3<3


jepphepp, nu ska jag typ sova.. hehe! (A) men jag är jätte trött.. nu fick ni era bidler haha!
men jag ska försöka hinna blogga imrgon också.. men det trorajg att jag hinner!
idag har det varit fullrulle som vanligt! pappa kom och hämta mej vid 7.. men han sku ha
kommit tidigare men nu pratar vi om pappa så det tog lite längre tid.. men medans jag väntade
umgicks jag med Ronja Näckstam, sen fick jag kolla på ridlektioner och lite sånt! tillslut kom ju pappa
menmen, då åkte vi hem! och nu sitter ajg här trött som ett syk hehe, detta inlägg blev missbildat
och snett! hehehehehehe.

pusshej!

 

 

kul att den fokusrade på håret -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0