heestar!

tjaa allihopa!
har märkt att jag kan visst blogga men inte lägga in bilder i dag iaf! XD men iaf,
imorse vakna jag vid halv 8, sen så for jag och a-k ut och red! jag red vinur och
hon bassi. men när vi kom efter vägen står en stor lastbil för så vi fick vända, och
avsluta våran ridtur på banan, nu kommer ajg in nyss för vi har vart och filmat Tyr,
han jag red igår.. såå vi ska göra en film om han vi har gjort en film om 2 andra
hästar igår . om ni säler på Aron och Adam på youtube så hittar ni den! (: nu ska
jag äta, btw.. när i filma tyr hade vi han lös på ridbanan då smet han! haha, till stona
sku han! ;) men vi fick fast han och nu har jag inte tid nåmer puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0