Dag 1

 En bild på en person du umgås ofta med. 



det är ju såklart min älskling Juliiia! <3



tjaa, jaa ni ser ju vad jag ska försöka pröva mej på igen. sist gick det inte vidare braa! men vi testar och ser vart det leeder, men nu är det onsdag och det är snart fredag skönt, då får jag ju åka hem! (: det gillar vi, men iaf, igår var det en super bra dag, och ajg hoppas den blir lika bra idag också, än så länge är den rba, hoppas bara ingen jävel vill förstöra den nu! (: meeeeeen det tror jag inte. btw, idag måste jag fara på ica och köpa balsam jag har slut, jag har typ 4 flaskor schampoo men inge balsam XD (A) men ajg använder balsam jätte mycket, iom att mitt håt är såå jääävla tjockt så trasslar det sig ifall ajg inte har nog mycket balsam haha! onödigt att veta , i know, men men! ;D allt jkan inte vara nödvändigt att veta heller! :) men nu ska jag inte sitta här nåmer utan ajg ska draaaa ut!

 

pusssss!

 


Kommentarer
Postat av: ronja

sv: åhå, tack! :D

2011-03-23 @ 21:03:56
URL: http://rronjaneckstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0