aaaaaaouch!

tjaatja!
nu sitter jag här och har inget att göra faktiskt lite komiskt tycker jag! ;)
men borde gå ut med hunden, ska nog göra det snart, har tränat med tindra idag efter skolan,
dt gick väll sådär! inte det bästa hon har gjort precis, men jag måste börja kontrollera mitt humör!
shiiet, eller tålamod handlar det om ;b men tycker ändå tindra har gjort en bra insats på det här
halvåret. hon kan mycket mer än innan hon kom hit kan vi ju påstå! men nu tkr jag det är jettevarmt!
nu tog det lite längre att skriva det häer inlägget än väntat, men har pratat i telefon <3 så
underbart alltså! men nu ska jag ta mig i kragen och plugga, har prov imorgon, + glosor, + debatt
+ matte! ;s illa! :D men vi får höras alla söta cheyer och killar! ;b

Puss! ;*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0