tjugofemtejunitvåtusenelva

shoo! :]

okej, kan väll erkänna att jag har varit lite smått dålig med att uppdatera bloggen,
nu var det faktiskt Kajza som fick jag att ta tag i det här, jag ska försöka uppdatera
så fort ajg får tid! nu sommarjobbar jag ju men det ska nog gå ganska bra :]
på lördag nästa vecka får jag & pappa fara & hämta x-tra ;D gissa om jag är happy!
nåååågot! haha, det ska bli jätte kul att få en valpis, helst nu när tindra inte kan
tävla agility nåmer, håller på att träna henne inför lydnadstävlingen i juli! få se hur
det går, det enda vi behöver träna på är faktiskt ställande under gång! allt annat kan
hon, iaf när vi tränar men hur det går när vi väl står i tävlingsposition vette fan!
aaja, älskar henne iaf vare sig hon kan eller inte! ;]

om idag då;
jag vaknade vid 12 tror jag klockan var, ovanligt ändå att jag sov så länge, men var
uppe typ jätte länge, kolla film & sjöng sing star med kajza, trevligt!
aaja iaf, sen när jag vaknat gick ajg in för att försöka att inte väcka kajza, he funka
hon sov vidare, jag satt vid datorn sen skulle jag fara på affären och just då kom hon
ut, så vi for en sväng dit & hämta ut pengar till mitt skal som jag har beställt! :):):):)
aha, efter vi kom hem gjorde jag typ inget annat än dator :] eller jo jag pratade ju
med Martin, han & hans kompis hade stora problem där hemma hos han! stackarn..
hahah, menmen så kan det gå!
sen rolla jag ett lakan som hade blitt hårigt för att tindra sover i sängen (a) kajza
hjälpte till så dt gick fort. tacktack!
sen träna jag med tindra lydnadsettan! he gick jättebra, duktig cheey!

det var min dag, hittills iaf! nu ska jag invänta mamma & sara så ska vi äta, jag ska
få bilder från igår, kan hävva in dom på bloggen sen när ajg har fått dom! så alltså
med andra ord bloggar jag mer då!
nu tkr jag att ajg har skrivt ett långt inlägg & orkar inte skriva nåmer ;]

puss sötingar! <3


Kommentarer
Postat av: kajza

smexig bild!

2011-06-25 @ 18:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0