ta reda på sanningen först, snacka sen.

gokväl!

sitter i kajzas rum & tjillar, hon borstar mitt hår för tillfället, har hävt
över massa musik på hennes nya tele!
idag har jag jobbat hela dagen typ, elle från 10-18.. he är ju typ hela
dagen enligt jag! kriminalarna var förbi på en fika, haha så söta så!! :)
vill ni veta en jätte kul sak, jag har fått alla mina papper på x-tra nu,
ni vet stamtavlan & ägarpapprerna & köpeavtalet! (: fett najz ;D
kajza tkr ajg ska skriva ett sånt där mils långt inlägg, men problemet är
bara att jag inte vet vad jag ska skriva! .. menmne, får väll hitta på nått
kul antar jag ;] hehe, ni kan ju få veta lite om x-tra! (:

hittade henne för några månader sen då hon inte ens var född! Sky var
parad men hade inte fött dom, det var ju inte planerat att jag skulle ta
en valp nu! men jag följde henne dag efter dag tills hon lev tingad, &
jag tänkte att ajg får väll vänta då..
men då en dag så ser ajg på deras blogg att hon skriver att x-tra är till
salu till rätt köpare igen, jag ringde till mamma det första jag gjorde när
jag såg det! och det var exakt den valpen ajg vela ha! tik nummer 2 <3
aja men iaf, vi ringde till ewa och fråga lite mer om henne, hon beskrev
henne som en framåt tjej, självständig och fartfylld! dt första jag tänkte
var ' perfekt för jag' så vi bestämde oss för att ta första flyget till kramfors
redan 3 dagar efter jag bestämt att jag vill he henne..
vi kom till dom ajg var med henne en hel helg och allt kändes rätt, sista
dagen frågade ewa om hon kändes rätt, att det var den hunden jag vill ha!
såklart var det ju det! hon var underbar! så då var hon min :)
så gick det väll till i kortfattat format antar jag ;)
ska fara & hämta henne på fredag, fett spännande! blir att fara med pappa
får ju övningsköra så blir säkert att göra det på vägen dit iaf! påväg hem
blir det fullrulle i bilden så då har jag då inte tid med att köra! ;)

nu ska jag börja avrunda mitt inlägg här, ni kan få några bilder på x-tra :)
skulle ju göra ett långt inlägg men nu ger jag mig bara för att kajza inte ska
behöva borsta nåmer, haha!

puss på er alla!






men kommer ALLTID älska min bästa bäbis forever! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0