bara för att jag är bäst!

Kajza Svengren!

världens gulligaste människa jag någonsin har träffat, lite svår att
kommunicera med i början men när man har lärt känna du så är
du hur rolig som helst! hoppas på flera roliga dagar med du, har
alltid kul när jag är med du! ♥ samma humor har vi fan också! tack
för att du är en sån rolig vän att umgås med, kan alltid prata med du
& det är jag tacksam över!
vi har många oförglömliga minnen, men vi har våra stunder som
kanske inte är på topp också, men dom skiter vi i! ;) haha..


vet att man ska skriva hur mycket man älskar en vid såna här tillfällen,
men he vet du redan att jag gör!
vi kmr ha en fantastiskt kul sommar med
mycket skratt!
alla våra turer på coop & i skogen.. aja, du vet allt det där! & hoppas
på att he blir fler såna roliga minnen också!

puss på du Kajza!









okej, nu kmr det!

älskar dig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0