you can't runaway!

sitter här med x-tra i famnen & tar tag i det här med bloggen!
kan ju offra jag lite iaf, elle? men iaf, millan har fart i morse vid halv 10
tror jag, x-tra vaknade vid 8 då hon fick mat och jag försökte somna om
men he gick inte, så legade & smsa med camilla & martin så tillslut steg
jag upp, & då var klockan halv 10! mamma kom och hämta jag, vi for på
affären och köpte yoghurt! haha, inge mer! nu har jaf fikat & så sitter jag
såklart här & är social med alla er! 
okej, om förrgår då! ; jag vakna och vettefan vad jag gjorde, kmr inte ihåg! 
men jag sara camilla & kajza for och bada iaf! men det var bara jag & millan
som badade!! hahah! typ 1 minut sen höll vi på att dö!!! XD 
okej sen kmr jag inte ihåg vad vi gjorde, men saksamma!
igår så vakna jag ungefär vid 9 & gick ut med x-tra, jag millan & kajza for & 
bada i sammakko, jag & millan simma ända till andra bryggan, jag brukar
inte bada men nu när ajg vet att det inte är några gäddor där så går det 
hyfsat bra! men fick lite panik där i mitten av sjön, men jag överlevde iaf! 
duktigt, men sen så for vi på affären och bada med x-tra, jag & millan sjöng sing
star, sen hann jag prata en sväng med martin innan han sku soooova! & sen sov
jag & millan vid halv 1 tror jag klockan var (: nu får ni lite egopix, så får he duga!

pussar! 






jappjapp, nu fick ni lite bilder! ;) 

just för tillfället såg ajg ett begravningståg luffa förbi..
 

Kommentarer
Postat av: cloe

hej såg att du va med i nellys tävling :) vilken fin klänning!! röstade en 5:a :)

lust att rösta tillbaka? :) <3



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=qk3WE7v96ciEL449WFyQg2snQHBRuvPaWFwY0fV5847HuyDG43UX#Gallery



kram

2011-07-06 @ 11:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0