träning osv osv.

g'morron
vaknade 9 gav lillen mat sen tänkte jag att jag skulle sova igen, men
x-tra var lite för pigg för det, så vi gick ut & lekte lite sen satt jag ute
i solen & läste tidningen (a) duktig flikka!
tog in den torkade tvätten också, nu sitter jag här och jag ska snart gå
in, hjälpa mamma med maten & att hänga upp nästa tvätt & slänga in en
till tvätt !
igår var jag värsta hurtig, var ute & gick 6 km, for ut i skogen & sprang lite
elle vi var där med hundarna & jag sprang ut dit och gömde mig så x-tra
& tindra kunde hitta jag! men iaf, sen for jag på badet & träna. lite olika saker,
gå band, hantlar, rodde osv osv.
har börjat med varje morgon & innan jag ska sova gör jag 50 situps, jag &
camilla börja med det när hon var här med det gick inte så bra, så jag tänkte
att jag skulle få det att funka den här gången, hittills har det gått super! ;p
nu har jag inte tid här nåmer, tjing!




Kommentarer
Postat av: Camilla

Härligt Frida, jag kör också lite situps ;) Good girl :) Kram <3

2011-07-30 @ 12:28:02
URL: http://nattstad.se/beliveintomorrow

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0