tell me i'm sorry.

go'morron.

jag sitter här i min egen drömvärld & hoppas på något bra.
alltid nått kanske händer. egentligen vad jag inbillar mig. ääh
drömmar är bra att ha!

vaknade halv 10 idag, blev ganska sent igår, men det var ju
för att jag prata med adam, men jag & camilla kollade en film
som hette 'the silent house' den var jätte konstig, men okei
jag skrek, ja dt gjorde jag! (a'
men jag brukar göra det ti skräck, men den var faktiskt jätte
konstig, baserad på en sann historia dessutom! då blir dom ju
bara mer läskiga ju! haha, ska kolla typ pippi långstrump idag..
orkar inte skriva en hel novell som inlägg idag, ni kanske får
en uppdatering ikväll också om jag är snäll! ;] fast det är jag väll
iaf? ..

mina päron kmr hem today, jag & camilla har vart duktiga &
städat lite.. inte nu så mkt men dammsugit & diskat typ! ;]
på måndag är det min pappas födelsedag + att det är mammas
& pappas bröllopsdag, 6 år tror jag ;b
okei, då vet ni dt! ;o

tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0