stackars lilla måne.

tjolahopp!

jag har just kommit hem från g-vare, där har x-tra fått sitt 12 veckors
vaccin! så duktig, skrek inte elle pep alls! aja, men sen for vi på stan
elle på dollar men saksamma! hon vart lite trött efter veterinären.
vi har hunnit gå på stan ganska mkt, hälsat på både barn & vuxna :)
vi har ätit på husman &så, hon fick sitta där med oss & smaka en &
annan bit! (A) haha, vad dumma saker jag lär henne ;] har varit i g-vare,
men mamma & camilla. Sara var med &så! ;D sen vet ajg inte om vi
gjorde så mkt mer än att vänta på att kajzas tåg skulle anlända! de gjorde
den vid halv 6 tror jag! ;D nu ska jag ut & gå! ni ska få en bild, bara för
att jag tkr det är kul! (:













 
x-tra är den bästa varelsen på denna planet! den finaste & mest underbaraste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0