jag vet jag har inga miljoner, men jag vet vem jag är.

hej allihopa, nu äre så att jag har varit i gällivare heeeeeela dagen, okeei!
inte hela dagen men från 2-7 iaf, när ajg kom hem till byn for jag ut på en
promenad/spring tur :) nu sitter jag här & jag & kajza ska kika en film,
soul surfer blir det den här gången, okej ajg glömde bort att jag kan ju
berätta vad jag har gjort i g-vare iaf, vi kom dit med pappa & hoppa över
ti mammas bil för pappa sku på jobbet, vi for på dollar vart ajg endast
handlade klämmor & tuggummi! XD sen blev det att sätta sig på sibylla i
typ 1 timme & vänta på att mamma skulle komma och äta med oss, sen
for vi på stan & jag & kajza gick där runt runt runt tills vi blev less då satt
vi oss på en bänk, efter det blev det coop, då ides jag inte följa med in
så jag satt på en bänk utanför med x-tra, haha hon gillar folk & folket gillar
henne tydligen, för det var flera som vela gosa med henne! (:

nu orkar jag inte skriva nåmer för sen for vi hem & jag har ju berättat vad
jag gjorde när ajg kom hem så! :) nu ska vi kolla film, sen ska jag slänga in
nån bild :)

tjing!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0