jag glömmer aldrig bort vad du gjort.

hej på er!
mamma & pappa for imorse, & jag stannar hemma hela veckan..
camilla kmr imorgon vid 12 & är här hela veckan ;]
nu ska jag sitta här & vänta på att felicia.. hon skrev just att hon
var påväg, härlgt! men iaf, för det första kom jag på att jag har
ont i huvudet, + att jag är less alla som tror att dom är nånting..
dom som tror att dom kan få allt vad dom vill ha! glöm de era
bitchar för fan! skaffa ett liv värt att leva förfan..
aja, jag ska inte vara sur, bara lite irriterad går väll alltid bra!
nämen alltså det jag egenltigen menar är väll att jag är less dom
som säger så mycket, så att man tillslut skaffar förhoppningar
om att man kan lita på dom, men bara nåndag efter är dom &
ligger med folk, pratar sjukt töntiga 'osanna' rykten om en, elle
varför inte stjäl ens kompis.. aja, det finns idioter det är visat!

skitsamma, orka bry sig i äckliga människor som fan inte ens är
värd riktiga ärliga vänner!

från det ena till det andra, jag har vart på en lite promenad till
skolan & tillbak med x-tra idag, hon lär sig snabbt!
hon kan fot, sitt, ligg, & vänta vid matskålen & när hon ska ut, +
att hon bara är 10 veckor! hon kommer lära sig mkt! ;]

nu ska ni få bilder sen räcker det för nu iaf!



i'm not quite sure how to breathe
without you here
i'm not quite sure if I'm ready to say goodbye
to all we were










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0