ett steg till & du är fast!

hej mina vänner!
jag har haft en underbart rolig dag idag! jag vaknade vid 7 av att
tindra sprang ut & börja tok skälla! jag satt mej rakt upp & skrek!
camilla reagera jätte sent, och det hon sa var 'vad äre för nått?'
jag typ, det står en man på bron! haha..
nämen jag & camilla har typ gjort massor idag, elle egentligen inte
men det känns som det, jamen iaf! vi har vart på ica, jag har vart
på kyrkogården och vattnat fammo & faffas grav :] sen har jag
pratat med jullan när jag skulle hem! ;D sen ahr vi hunnit fara ti
min faster & ätit en glass! sen påväg hem prata jag med wille en
sväng i tele, sen skulle ajg diska så då sa jag hejdå, & sen kolla vi
film! ;D
ajustefan, vi har hunnit med att solat också! ;) men nu ska jag lägga
upp nån bild sen ska jag hitta på nått annat! ;)

pussaR











haha alla likadana, men vet ni ja bryr mig inte, var nöjd! elle skit
i att titta! ;b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0