sjättejanuaritvåtusenelva ♥

tjuuhtjuuuh!
nu siiter jag (för ovanlighetensskull) ute i min lilla stuga med kajza! ;)
alltså inlägget som jag skrivde igår den texten jag skrev innan bilderna
hade jag skrivt tidigare på dagen sen skrev jag det andra senare,
haha!
alltså igår skulle ju som jag och kajza vara vaken, hmmm.. men hur
det blidde med det, det är en heeelt annan sak! vi kollade American
History X , den var ganska bra, men när vi satt å kolla den kommde
jag på att vi har sett 3 negerfilmer på raken, men jag kan ju erkänna
att dom har 7kt snygga magar! alltså shiiiiet! ;D
jamen idag har jag vaknat 12, lite duktiga jag iaf! ;) HAHAHAHAHAHA,
jag har 7kt mycket träningsvärk i magen, men å kommde johan med
förslaget att jag kanske har skrattat för mycket, och jag menar det är
ju inte en helt dum idé jag menar vi pratar ju trotsallt om mig?
HAHAHA, och vaddå johan säger att JAG har dålig humor?????!! ;O
inte alls sant! jag har bästa humorn någonsin! ;)
btw, så har jag och Kajza kommit på att vi har typ flyttat på heltid
till min stuga, aja, fint det med också!

nu ska jag slänga in 3 bilder ! ;)

puss på er alla snygga!


♥♥

♥♥

♥♥




www.kajzasvengren.blogg.se

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0