pite ♥

tjatja bloggen! ;)

nu sitter man i piteå å väntar på att jullan ska komma hit, har
hängt upp gardiner också duktiga jag, vad gör jag annars, jomen
jag sitter typ å skriver med johan ! ;b sen typ lyssnar jag musik
och har nyss varit ute med hunden, duktiga ännu mera jag!
imorgon börjar skolan, jag kna ju säga att lovet har varit fett
bra! har umgåtts med kompisar & familjen och körit massvis
med skoter ♥ hihi! men har körit från hks till luleå dt var ju
najz, gick bra, bara att renar är så 7kt puckade springer mitt
framför bilen!.. men nu måste jag göra något annat! haha
slänger in en bild jag gillar av flera orsaker! ♥

pusspuss bloggen! 



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0