dag 3:

en bild på någon i din familj


min älskade syster får det bli!



Hej allihopa, nu sitter jag här med kajza som har kommit med tåget igår, glad frida!
vi sitter & ska börja göra nått vettigt strax.. idag har jag typ inte gjort nånting alls..
vaknat kollat en film, I am number four, sjukt bra film! sen ahr vi varit i skogen med
mina hundar & lite sånt! imorgon ska jag & kajza ti gve, sen vet jag inge mer! nu ork
jag it skriva nåmer, elle ajg kan ju skriva om en vecka far jag till mitt älskade öjebyn!
shit vad jag längtar.. helst efter min juuulia, men även efter massa andra, tex dunder,
emelie, felicia, willy, lillebror osvosv! (:
men nu ska jag gå, pussar! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0