pixs

hejni!

nu har jag fått order om att lägga in fler bilder, minst 1 varje inlägg
haha, ja alltså det är sant, dom blir inge roliga utan bilder faktiskt!
men iaf, min dag idag då.. allt som stod i förra plus att kolla lite till
film! jag kmr inte ihåg om jag skrev att jag var på idol igår!
om inte så kan jag ju berätta att jag var där med kajza, fan vad kul
att se det live, helt annat!
ja har ont i magen från det ena till det andra!
hoho, men nu får ni bilder, det är lite blandat men orkar inte lägga
in så många!

    
      
  

älskar er mina kära vennor ! <3 finns måååånga fler!

       

   

  

 



nu äre klart, johannes är en tönt! ;)

 






Kommentarer
Postat av: sophie

2010-11-14 @ 04:46:20
Postat av: sophie

mehehehe där är jaaag ;D

2010-11-14 @ 04:46:45
Postat av: frille the queen!

haha aaah! ;) sååå söt så! <3

2010-11-14 @ 13:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0