Gästbloggare :D

Hejsan nu äre världens bästa Carro som skriver,
jag ska berätta lite om Frida även om jag inte har känt henne så länge
så vet jag att Frida är för det mesta En glad och sprallig person med mycket energi,
hon älskar att sjunga och hon är en väldigt bra vän :) <3 
Igår blev min fot överkörd och då följde hon mig till akuten, som tur var så är den inte bruten men jag måste hoppa på kryckor i tre veckor. 

haha jag har inte så bra fantasi så jag vetinte riktigt vad jag ska skriva.
men ikväll ska FRIDA på idol och jag får inte följa med henne för hon visste inte att hennes mamma redan hade köpt biljetter, så nu blire inge Idol för min del iallafall menmen sånt är livet. :) 
jag ska då hem till älsklingen ikväll det är ju nästan samma sak.

men nu ska vi tydligen gå för vi slutar lektionen, hörs väll nån gång :p

Puss jag älskar dig FRIDA :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0