fa-an

hejhej, det blev inge kiruna, men jobbiga omständigheter
det orkar jag inte ta upp här åde..
nu har jag datakunskap, men ajg är klar med alt så jag
får typ göra ja, va jag vill.. bara jag är kvar här!
idag ska jag åka hem ti pyyn, först ska jag till luleå &
kolla på idol live med kajza! innan kajza kmr dit ska jag
gå på stan med linda! <3

vill ni veta.. carro blev överkörd på foten igår, så jag fick
fara med henne till akuten!! ;@ jävla linus som inte kan
köra bil..

btw, jag har verkligen varit dålig på det här med att blogga
på sistone.. jag vet! sry! kanske jag ska skärpa mej ;)
men vet ni, idag är jag hungrig all-tså det är så att jag ska
snart fara och äta maaaaat, sen ska jag fixa mej sen ska jag
hoppa på bussen till lule (:
från det ena till verkligen det andra, jag har ont i min lilla fot!
nu sitter stina och kollad på mig ganska så konstigt, men nu
ska jag skriva ett långt inlägg om hela mitt liv som inte kmr
gå så jävla bra, men shit samma liksom, jag har nästan slutat
säga vaaarför..! vistt är jag duktig guuuys!
haha, nämen igår kanske jag inte skrev, elr alltså jag gjorde
inte det, men hahahahahahahahaha, hoff!
jag vill nånstans uppåt! hmmmm... undra vart!
haha, carro jag vet att du läser detaa snart, och duvet inte
vart jag vill fara elr hur? haha!
alltså förlåt men nu orkar jag inte skriva nåmer så det här
inlägget blev ändå inte såååå långt! men det får ni skita i !

frida: nu orkar jag inte skriva nåmer!
carro: du hade inte så långt liv! ;)

vill ni höra en rolighistoria!?
det kanske jag ska börja med varje inlägg en nånting! äh skit samma

det var 2 citroner som var ute och gick sen blev den andra påkörd
då sa den andra men det är väll ingenting att vara sur över !!! HAHAHAHAHA

hoff jag dör varje gång jag ser/läser/hör/skriver!





puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0