day 8 & day 9

Day 08 - Short term goals for this month and why. ja alltså nu äre ju inte så länge kvar så jag gör en lista
över nästa månad ist! (:
- börja träna
- sluta göra det som jag alltid har gjort i 2 år!
- börja plugga mera

Day 09 - Something you're proud of in the past few days.

att jag kanske inte har varit lika sur som jag brukar när det väl gäller att jag är sur, för då brukar jag vara sur, men det är jag inte nu, för jag vet inte varför men jag är iaf inte det.

även det att jag har börjat att plugga nädå mera iän vad jag brukar, för om jag säger såhär, sen jag har flyttat till pite så har jag börjat få mycket bättre betyg, och det är ju alltid bra ! alltså jag menar jag har ju inte haft dåliga betyg innan eller så men det är ju alltid bra med höga betyg tycketr jag iaf ! :)




nu ska jag berätta lite om idag och igår och alla dagar som jag inte har skrivit i min blogg om, haha nu blev det här väldigt skevt men nu skiter jag i det, men jag är sur okei, ! jag vet egentligen inte på vad men elr jo det vet jag väll, men jag orkar inte ta upp det här för det är inget ni behöver veta iaf ! :) men nu ska jag skriva rapport, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0