söndag = måndag = skola

 tjingeplinge ! ;D

har inte bloggat på syk länge, men skitsamma ! :) asså hade precis
inte tänkt bli största bloggaraen ever ! :) haha! idag har det ju hänt
int så mye, har vell mestadels städat och liknande, sen har jag vart
och brassat med skoter, haha ! innebandy har jag också hunnit med !
nu sitter jag och pratar mördar tankar med Karin, lika bra att hålla sig
borta från mej ett tag ifall ni vill överleva när jag väl är på G då jävlar
vet man aldrig vad som händer, inget står i vägen, sen har ett RETHARD
fått veta sanningen att han är ett pucko som fattar noll, och som ska hålla
sig borta från mej och någon fler, fär annars jävlar kmr jag med fläskpaddan
och kör över han ! ;) hahahahahahahaha ! ASG ! ffs! ;)

hihi, nänu jävar, imorgon är det skola ! och vettni, jag gillar int de !


karin, jag vet att du kmr läsa det här, så kommentera då ! Jessica också,
annars känner jag mej väldans dissade av er 2, ni andra måst också ! :)




 

pössh & kjam


Kommentarer
Postat av: kaaarriiiiiiiiiiiiiin

joojoo jag kommenterar väl dåå till dig.

frida du är lika mycket mördarmaskin som min cheetah :D:D<3

2010-01-17 @ 22:34:26
Postat av: jessiiiiica

jag kommenterar vell oxå då:)

2010-01-18 @ 15:55:57
Postat av: frida

härligt guys ! ;)

2010-01-25 @ 22:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0