mina vennor

hejhej,

har tråkigt, tänkt ladda upp lite bilder på mina små söta vennor !
har inge bättre för mej så whatever ! ;D haha!






Karin, min lilla sötnos som jag älskar, du är alltid en vän för mej som
alltid jag kmr gilla och jag hoppas vi håller ihop alltid, det vore bra !
Tack för att du gör så att mitt liv är värt att leva ! JAG ÄLSKAR DEJ <3



Alexandra du är abra föör kul & snäll, dej kan man lita på till 110 %
skulle aldrig tveka att itne lita på dej ! du är en av dom bästa i mitt
liv, du är även en av dom som hjälper till att få mej att andas ;D
JAG ÄLSKAR DEJ <3




Sophie du är den underbaraste personen jag känner, har alltid varit
kmr alltid vara ! du är bara sååå bäst ! heahea ! ;D JAG ÄLSKAR DEJ <3

Amanda du är en rolig och jävligt sööt person, du är bara sååå snell,
JAG ÄLSKAR DEJ <3

Jessica, finns int ord för hur mkt jag älskar dej ! du är ALLTID glad och
det finns ingen som inte blir glad av att se dej, dom är cp isånafall,
du är den bästa personen man kan ha ifall man vill bara prata ut !
JAG ÄLSKAR DEJ <3



Felicia ja asså vart ska jag börja ? du ör fan den ALLRA bästa i mitt liv,
vill ALDRIG någonsin förlora dej, du är fan bäst i hela denna fucking
worlden, tack för att du existerar ! JAG ÄLSKAR DEJ MEST <3




Julia, fyfan vad man har skoj med dej, mitt lilla gulliga pucko barn ! ;)
haha, nämen du är bara sååå bra, tack för att du gör liksom en del av mitt liv  !;)
JAG ÄLSKAR DEJ MEST !!! ;) <3



 

 

sådärja ! ;) haha

dom som int e med och jag gillar e inte glömmda ! ;)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: julia:D

inte den bilden.. heh.

Aw, vad gullig du är. desamma! ;) <3.

2010-01-25 @ 22:20:57
URL: http://jjjlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0