wonderful

tjaaao,
nu sitter jag här igen.. och skaaaa börja med moppesaken,
faktiskt, igår hade man en rolig dag, int fan hände nå dåligt
bara för att det var fredag den 13:onde, hörde inget om det, 
elr jo martin stuka foten XD men ja :p åke, kan testa tycka
synd om han, men går inte XDXD 
inga bilder idag inte, men säkert nångång, vet inte vad som
händer idag, men nu har jag inte lika ont i foten längre så det
blir nog en promenad iaf ! ;D
och förresten den 23:dje flyttar jag (: men ändå, inte vill jag
flytta, men det kommer bli kul, det är säkert bara nått som jag
känner nu, med alla kopisar åde, mne jag menar nå träffar man
dom säkert iaf ! men nu ska jag säga nått ovanligt, vill börja
efter lovet på hakkas, fatta tomt det kommer bli utan oss, !
haha, erl kanske inte, men iaf !
men jag & sophie & amanda, var typ dom enda på skolavslutningen
som grinade, men jag menar, naturligt? (a) nu säger vid dt !!
haha efter att jag hade sjungt 'summer of 69' så skulle jag gå
och sätta mej, då satt jag typ bredvid marcus elr johan, åsså
då skulle alla sjunga idas sommarvisa, den låten man har sjungt
alla år typ, nästan ! redan då började man böööla ! , hoff !!
nä nu ska jag börja på nytt typ ! sköönt ändå ! :)
och nu vet jag vad jag ska göra ! PLUGGA !


Pözz från meeej !! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0