shiit

Heej!

nu äre så att jag sitter här i fritidsvillan!
för mitt internet funkar it i mitt "rum" ,
ska gå ti receptionen snart å fråga vad
som är problemet, för jag menar jag har
betalt 700 kronor för att ha det, åsså funkar
det it! jooobbbiiigt! men aja, nu bloggar jag iaf!
och nu ska jag gå och äta middag med Voleria!
men fårse om mitt internet funkar sen så
bloggar jag då, sen typ vid 6 ska jag på rund-
vandring med faddrarna, bea och friida!
sen vet jag it, ska skriva klart mitt brev!
imorgon åker jag hem! vi slutar efter lunch!
niiice.. men jag vill hem nu.. helst ti min hund,
får ta henne hit vecka 36 tror jag det blir!! ;D
men nu ska jag dra, vi hörs elr nånting!!




pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0