min kära

heey!
förlåt om jag inte har uppdaterat vidare mycket,! men jag har inte haft
tid helt enkelt, allt känns som om jag bara inte orkar blogga just för
denna tid, men snart när allt är på sin plats så !
nu till helgen kommer min hund hit till skolan det blir bra det!
längtar efter henne syk mycket ! :) allt kmr säkert kännas bättre när
jag får henne hit! ;D
kanske jag även ska berätta att när jag skulle hem så kom min väska
bort, nån tog fel.. typiskt att det ska hända mej!
nu äår den här iaf, som tur var, jag hade nästan allt i den, tom mitt
minneskort till min kamera! så nu är jag med kameran i högsta hugg :)
det gillas (y) kanske inte av alla, men dom får vänja sig helt enkelt!
jag fastnar inte på bil , (om jag inte tar dom själv ofc) men inte annars,
men jag tkr alla andra gör det så jaa! :D
haha men nu ska jag gå, det här blev ett väldigt långt och inte alls
nödvändigt inlägg men whatever! ;)


pussssen <33



min sötis i snön.    foto av : Sara Fredriksson

min äällskling! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0