kajza den coola ;D

nu ska jag skriva ett inlägg för att jag är bäst ;D

snart flyttar frida på söndag fifan vad tomt
det kommer bli man kommer sakna allt gnäll ;)
som typ, ska vi ut och gå? & kan du inte sova hos mig?
och spec att ingen pratar om martin även om det är irri hoff xD
och ingen att gå till skolan med även om det är kort.
och ingen som bränner mej med plattången ;(
dt finns mkt som man kommer sakna..
men det värsta är att dt kommer bli så jävla tomt hoff.
hatar bara tanken. ehe123..
ja men hon får fan ta å gå om 9an tvingar henne ;o

allvarligt så har jag ingen bra fantasi så nu blir dt inget mer :(
ehe123..
hejdå från världens bästa kajza ;D

KOMMER SAKNA DIG FRIIIDAA :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0