happy.

Heeeeej !
nu sitter jag här med Kajza, och vi ska faktiskt typ
gå ut nu och tjilla, nämen vi ska checka fiilm !
så jag vela bara säga att jag har varit i jokkmokk
hela dagen idag, men vi har typ gjort moppeprov,
elr jag då men saksamma :D btw ska ni få en bild
på mitt fin fina tangentbord ! ;D hehe det var
functionsknappen som hade farit bort, tog typ 3000
år innan jag fattade vilken knapp som var borta, tills
jag var tvungen att använda denoch såg att den inte
var där :o hahahahahahahahhaha !
men btw så klarade jag moppesaken, så nu är jag
"laglig", hehehe (a) imorgon ska jag, fellan, kajza, &
filip, in ti gve :D men nu ska vi gåå, !




 

pusshejs ! ;)

 


kanske nu inte världens bästa bildkvalitet ;s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0