Sophie Wåhlström, min underbara vän.

Sophie !

vet inte vart jag ska börja.
jag kan ju börja med att säga att nu skriver jag om dej ;)

okej, sen du föddes och jag föddes har vi varit
vänner, vi sa alltid 'förralltid' , nu blev det inte så..
men man växer ifrån varandra, men jag vet att jag
alltid kommer ha med dej, om inte annat i mitt ♥ (':
du var den som alltid ställde upp för mig när jag
hade det svårt, och du vet vad.
du var den enda för mig, jag hade bara dig då,
inga andra.. du var den jag alltid var med.
vi har för många minnen att rabbla upp!

nu sitter jag här och bölar, haha typiskt mej .
men det är för att jag älskar dej oavsett vad.
vi kunde vara sura på varandra i högst en dag
om ens det.
sen blev vi bästa vänner som om nått aldrig hade
hänt,
jag skulle kunna skriva en hel novell om dig !
men det skulle bli alldeles för tråkigt att läsa ;)

jag skriver det här för att jag vill visa att jag aldrig
glömmer dig, oavsett om jag bor 1 meter ifrån dig
elr så 100000 mil!
kommer aldrig glömma dig, oavsett om vi pratar
med varandra elr inte. för man glömmer inte en äkta vän.
man gör det bara inte! 
 
jag hoppas att vi alltid kommer kunna hålla kontakten
med varandra, !
jag kommer hälsa på dig, oavsett om du bor i
Kina. ! för jag gör allt för dig, jag ångrar aldrig
att jag blivit vän med dej!
när vi var små sa jag alltid att jag älskar dej!
jag säger det än idag, och om 60 år! för jag vet
vad jag säger och är ärlig!

egentligen finns det inte ord för att beskriva dej!
gjorde ett försök att berätta för dig!

tack för allt, allt du lärt mej! simma under vatten
ögon, att simma, att våga vara sig själv, för
det är jag när jag är med dig! man behöver inte
göra sig till!

Sophie jag älskar dej, då-nu-förralltid ! ♥♥♥






Kommentarer
Postat av: sophie

haha. aaaaaw<3 <3<3<3<3

2010-08-02 @ 22:00:39
Postat av: frille the king ;b

hihi ;) <3

2010-08-02 @ 22:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0