Jajamen ! :p

                               Hej igen :)
Har vart och gått med Amanda, Spotty och Tindra ! :)
Härligtvärre liksom :) sen när jag skulle gå hem, mötte
jag några pojkar som bestod av ; Marcus, Johan, Linus L,
Samuel, Isac och Jocke :) roligt sällskap ;) förrutom att
dom kastade en massa snö på min oskyldiga lilla vovve !
så hon blev liksom kall, så vi gick hem ! fy på dom, tkr jag :)
haha, men nu sitter jag här och har tråkigt ;) ska snart ut ! :)
det snöar också jippie ! :) (Y) fan vad nice !! ett steg närmare
mycket snö = skoterkörning för fullt !! :)
Måste medge att det är väldigt fin blogg jag har, tackvare Amanda !
Vi har matteprov på onsdag, USCH ! och sen ska vi typ lämna
in nå jädrans frågor till på måndag ... ;s hela den här veckan är typ
fullspäckad med olika saker, om 2 veckor ska jag och Sebbe spela
på pizzakvällen :) jag ska sjunga han ska spela gitarr, sen ska jag
sjunga med Frida också :) med sebbe ska vi spela Collide-howie day,
och med Frida ska vi spela fly with me-frida hallberg* hehe :) fan vad
nice :) men nu jävlar ska jag börja blogga :) inte nu för att nån har
nytta av det, men skitsamma:) idag har det int hänt så mycket mer än
att jag har vart hemma och typstädat och vi har haft främmande också,
från Gällivare ! :) nice !!

men nu får det räcka för idag, har hur mye som helst att skriva men det
skulle bli en hel novell ;) haha


 

pusspuss bloggen pusspuss :) <3


Kommentarer
Postat av: Frida (:

Huruuururu, vi måste träna mer på fly with me, typ nån rast. Annars kmr jag att faila XD

2009-11-17 @ 16:32:20
Postat av: Frida (:

Huruuururu, vi måste träna mer på fly with me, typ nån rast. Annars kmr jag att faila XD

2009-11-17 @ 16:32:59
Postat av: Frida :)

Ojoj, nu blidde det två ;o

2009-11-17 @ 16:34:09
Postat av: joo frelle :)

jo dt måste vi :)

2009-11-17 @ 21:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0