snöyran ! ;b

Hej mina kära läsare, elr nått sånt ! :)
Förlåt om jag int har bloggat på hela helgen,
men har ju tillbringat den i gve så jag har int
hunnit, men nu bloggar jag som för hela helgen.
haha ! ;b
på Fredag åkte man in med bussen efter skolan,
med Felicia :) vi sku på snöyran, men när vi väl
var framme sku vi visst gå med en massa fler..
bla. Fanny, filip, Felix, Max o jonathan.. men då
när vi kom fram med busen ti gve så frågade vi
ifall hon kunde köra oss till dollar, de kunde hon !
väl där köpte jag tuggumi , om jag minns rätt..
sen var dt en promenad till gällivare :) dt är int
så långt men alla i "gänget" tyckte det ;b men dt
gick snabbt, sen var vi framme ! :) då gick vi och
åt på sibyllla ;b onyttigt :p efter en onyttig lunch
gick vi ut på "stan" och glodde lite, jag gick bla och
tog ut pengar, gick ti mamma och förde en påse,
sen fördrev vi tiden med att stå utanför ingången
till snöyran ! vi var däer typ 2 h före, men vi hade
ju inge å göra, ;p tillslut blev kl 7 och vi fick ställa
oss i kö, sen var vi inne efter en stund :)
vi såg en massa skojtrar och massa annat, sen var
dt slut, så var jag kvar däer en stund se for jag hem ;b
sen var dt sängen som gällde för mej ! :)
Lördagen bestod av int så mycket, gällivare igen ! :)
men då sov vi däer, på söndan vaknade jag av att
Camilla snarkade ;b och då gick jag och duschade !
sen var dt bara ut i kylan -25 usch ! , ;s men vi bor ju
i lappland så ! :)
vi gick på den där julskyltiningen, dt enda jag köpte var
en ny idomin ;b yey ! (y) haha..
sen for vi hem vid 5 och sen när jag kom hem så
for jag på innebandy träningen ! :) yey (y) hehe..

Men nu ska jag ladda upp bilder på bdb och kolla film ! :)




 

pusspuss bloggen pusspuss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0