30 november

halloj !

idag harre som int hänt särskilt mycket, skola skola
och ännu mera skola, = tråk, tråk, tråk, osv. haha !!
nu börjar julen närma sig med stora steg, mysigt !
jul innebär julpynt !! ska ta och stryka mina nya
gardiner, vita med rosa jultomtar på, ;) har ju som en
rosa ljusstake och en rosa julstjärna ! :) fintfint ..
men jag borde stryka dom nu, för att järnet har vart i
ganske så länge .. ;s haha ! nu brinner jag upp också..
int bra int.. ;s haha ! men jag tkr då att dt har vart en
bra dag hitills, men man vet ju aldrig hur den kan sluta ;b
men jag ska också på badet och träna, upptäckte idag att
vi har prov nästa vecka, kanske ska börja plugga ;p

outfit: svarta jeans, Jive 499:-
          rosa linne , Gina tricot 99:-
          svart cardigan, Gina tricot 299 :- 
          + underkläder och sockar ! :)
          lackskor, skopunkten 499:-









pusspuss bloggen pusspuss  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0