23 november

Tjao ! :)

Idag har det inte hänt så jätte mycket ! :p
Skolan åde, sen var det bara hem och koka
nudlar ! :p onyttiga mej !! idag ser schemat
int så smockat ut, ska väll hinna med och träna
styrke, om dt går.. har ju så jävla ont i armen ;s
men får väll träna med andra armen då.. sen blir
dt väll en prommenad senare, sen måste jag plugga
på kemin också ! fy för skola liksom!! idag har jag
gjort prov också, matte.. jävla fitt tv, funkar int,
den laggar hela tiden, jag e sur !! :s men glad för
en viss orsak !! men dt e hemligt ;b haha .. jo ;d
ikväll blirre tv, lungn kväll hemma, :p elr kanske
inte :p fårse, men jag måst börja plugga bätre ti
proven, tkr jag.. visst har väll nogorlunda betyg,
men ändå ! kämpar som fan för dom, pluggar typ
kvällen innan, skärpning, ifall jag ska flytta till
öjebyn, :) längtar, men tråkigt ändå, velat flytta
nånannastans (a) haha ! :) åt andra hållet liksom !
då tror alla Gällivare, men inte det !! usch int gve..
jajamen, saksamma kanske flyttar dit när man gått
ut skolan om det är nån vits då liksom, ;p haha..
Jo jag tkr då ! :) Imorgon är det den 24 november !
undra om dt händer nått speciellt då, int vad jag vet..
elr jo, AA <3 den e ju ! :) men nu ska jag dra !



 

 

pusspuss bloggen pusspuss !


Kommentarer
Postat av: felicia

Undra vad som händer imorrn !! :P och vart du vill flytta ;p hahha

2009-11-23 @ 18:51:07
Postat av: Frida ! :)

haha, jadu int vet jag vad som händer ;b AA <3

jadu, vart vill jag flytta , ingen vet ingen vet ! ;b haha !

2009-11-24 @ 22:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0