bowling.

heeejsan, idag vakande jag klockan 8 på morgon tänkte duscha men ides inte. sen fikade jag och gick till bussen 9.10 den gick 9.15 eller nått sånt i alla fall. sen åkte vi där , kändes som e evighet. :S men sen var vi framme men då skulle vi fara till dundret och jag och felicia skulle ju och bowla. men tillslut var vi framme . och då gick vi till pressbyrån och köpte gådis och dricka. mmmm:) haha. sen när vi var där och det var typ  5 minuter kvar då öppnade inte surgubben i bowlingen , han hade vaknat på fel sida. ! :@ jaja , när vi tatt på oss skorna spelade vi en serie då van Felicia. men sen vann jag :) haha , överlycklig, vi hann bara spela en ½ h. sen skulle andra spela. så vi åkte med bussen till gällivare och gick på stan :) sen åt vi på sibylla, det var kul :):) haha ., vi nämner inget , eller hur felicia ? ;) sen nä vi väntade på bussen hände också nått roligt. nämn inget ;) haha , sen åkte vi hem och jag for ti Sophie men hann bara vara där en 10 minuter så kom jag på att jag måste ju på jägarexamen. dä skyndade jag mig dit , sen gick jag på badet och duscha sen kom jag hem och nu sitter jag här och har jättekul , haha . ska kanske färga håret vad tycker ni för färg ?
 pusshej Sj nu men j har en annan betydelse  :) <33

Kommentarer
Postat av: felicia

HAha , nädå inte ska vi nämna något ! ;P

2009-03-04 @ 09:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0