LOOOOOV ! :)

Halloj, idag har det också vart en ganska så bra dag i alla fall. ! i skolan var det väll som vanligt förrutom att vi var i fiket på rasterna. Det kändes skönt att veta att det är så gott som klart efter allt slit ! :) nu har vi LOOOOOV ! efter skolan gick jag hem och satt mej framför datorn. sen ringde Anna-Lena och fråga om jag vela komma. m sa jag. jag for dit vi kolla skidor och hellner kom på en 6 plats om jag inte mins fel. norge vann i alla fall. jaja nu ska jag inte skriva om skidor. inte så intressant precis. vi for på affären och köpte mumsmums till råtterna. sen for jag hem och åt  och gick med hunden. vill påminna er om att jag får 10.000 kr inta 100.000 kr för tindra , :) haha. men nu ska jag inte sova utan kolla tv ! pusshej ! sj ännu, (L)

LOOOOOOOOOOOOV ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0