ulli

hejhej..
nu sitter jag hos ulli, mamma skulle hälsa på häer, och jag hade
inget annat för mej så då sa jag att jag följer meder, satt mej framför
datan istället samtidigt som jag kollar tv ! :) scrubs.. dålig men jaja,
jag är social med fokk via sms också ! dom får fan underhålla mej !
sen sak jag gå och sova, men jag är inte ett dugg trött, fast jag inte har
sovit nått under dagen, men jaja.. jag hatar mina uggs samtidigt som jag
älskar dom! :( sara sa att jag skulle slänga dom för en vacker dag kmr jag
dö i dom, jag bara, hlr dör jag i dom än slänger dom för då dör jag iaf..
men jag har en tanke genom vad hon sa, jag tror hon vela komma fram till
om du inte vill hadom kan ja ta dom, haha ! :) vojvoj..
men jag kanske borde gå & vara social med dom, .. ?
elr näe, inte än, ska kikalite pix före, :)
imorgon blirre gve 1 :) jippie, ler nått, ska köpa dom sista julklapparna ! :)
yey..! fan vad rädd jag blev det börja ringa här just, jag höll på att döööö !!

jag kmr dööö... !! idag har jag varit på prommis & suttit framför datorn ! :)
men kanske borde gå nue ? hehe !

All I want for christmas is YOU ! <3 I want you noooow ! ;)



pössh & kjam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0