SOPHIE

detta är till den personen som känner mej utan och innan , och den jag aldrig vill glömma !!

Sophie Wåhlström, jag vill säga att jag kommer aldrig att glömma dej någonsin, du kmr alltid vara en del av mitt hjärta vad som än händer, och jag älskar dej.. du är min, du kan "hata" mej, men du ska veta att jag gillar dej iaf.. inget kan få mej att vela ta tillbacks alla tider med dej, dom har varit underbara.. du har alltid gjort mej glad, du har varit min solstråle, du har varit min enda och bästa vän ! du & jag, dt har alltid vart så, jag vet med all säkerhet, att du och jag kmr aldrig att bli lika tajta som förut, och jag vet inte vrf vi gled isär, men livet är int alltid som en dans på rosor.. men jag hoppas och vill att du ska veta att du är fan den underbaraste människa !! jag ska ta detta kortfattat, vill bara att du ska veta dt.. minnena med dej kmr jag aldrig glömma, alla resor till jokkmokk, fyrhjulings resorna, övernattningsnätterna, sikta mot stjärnorna.. osv, hade kunnat skrivit en hel bok om mitt liv med dej! men finns för mye att säga och skriva ! :( men nu vet du, och jag vill att du ska veta att jag verligen menar detta från djupet av mitt hjärta !! jag har aldrig haft en sån vän som dej !!!

SOPHIE WÅHLSTRÖM JAG ÄLSKAR DEJ DÅ, NU & FÖREVIGT !! ...


 


Kommentarer
Postat av: sophie ,

awww, gumman<3

2009-12-06 @ 23:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0